تغییر نگرش

مطالب علمی، اجتماعی و سعی در شکستن محدودیت های فکری

تغییر نگرش

مطالب علمی، اجتماعی و سعی در شکستن محدودیت های فکری

سلام به همه دوستای عزیزم. من سعی دارم هر مطلب جالبی که میدونم در اختیار شما بذارم و سعی دارم که یه تحول اساسی کنیم و سطح فکر و دانشمون رو ارتقا و نگاهمون به زندگی رو هم تغییر بدیم

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

تله پورت انسان

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۱۹ ب.ظ
تله پورت انسان موضوع چندان جدیدی نیست ولی اینکه فیزیک دانی معتبر آن را تایید کند موضوعی تازه و مهیج است. آقای غیرممکن ها،  میچیو کاکو ،  به ممکن بودن تله پورت انسان در آینده ای نه چندان دور اشاره میکند.

 

اما تله پورت به چه معناست؟ شاید فیلم هایی را به یاد داریم که در آن شخصی غیب می شود و در جایی دیگر و حتی جهانی دیگر ظاهر میشود به عنوان مثال در سری جدید فیلم چهار شگفت انگیز. موضوعی جذاب که توجه انسان های زیادی را به خود جلب کرده است.
ماجرا از این قرار است که شخصی که قرار است تله پورت شود به تک تک اتم های سازنده اش تجزیه می شود و تمامی این اتم ها و دی ان ای و حتی تمامی خاطراتش به صورت اطلاعات دریافت و سپس به مکان مورد نظر تله پورت می شود. یعنی شخص تجزیه شده و شخص حاصل از تله پورت تمامی ویژگی ها و حتی خاطرات آن فرد را دارد.
سوالی که پیش می آید این است که آیا آن شخص از بین می رود و شخص حاصل از تله پورت فقط کپی برابر اصل است؟ پس مفاهیم دینی و معنوی مانند روح چه میشود؟
در این جاست که علم فیزیک با این موضوعات به تناقض میرسد زیرا فیزیک فقط بعد جسمانی انسان را در نظر میگیرد. این موضوعی است که خود آقای میچیو کاکو به آن اشاره میکند.
البته جدا از این موضوع تله پورت انسان انرژی و زمان غیر قابل تصوری نیاز است البته در حاضر.
هم اکنون دانشمندان قادر به تله پورت بعضی از عناصر مانند روبیدیم وسزیم هستند.
آیا انسان می تواند به مفهوم روح را درک کند یا همانند زمان مفهومی در حد درک خود ارائه خواهد کرد.
امیرحسین عادل
۹۴/۱۲/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
Amirhosein Adel

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی